از کجا سیگنال دقیق فارکس را بگیرم ؟

بازار فارکس به دلیل سطح نقدینگی بالا و تعداد زیاد شرکت کنندگان در بازار،به عنوان برترین بازار مالی جهان شناخته می شود. در هیچ بازار مالی دیگری به اندازه فارکس معاملات انجام نمی شود.چه مبتدی و چه حرفه ای، هرکسی از استراتژی فردی خود برای کسب سود در این بازار استفاده می کند.

استفاده از سیگنال دقیق فارکس یکی از مهم ترین این استراتژی هاست ، چه استفاده مستقیم و چه تحلیل سیگنال برای تولید سیگنال های دیگر ، همه سرمایه گذاران فارکس که به انجام معامله در این بازار مشغول هستند از سیگنال های فارکس استفاده می کنند.

سیگنال های فارکس نشانه های دقیقی در موقعیت های بازار فارکس برای یافتن فرصت های مربوط به ارزها و مربوط به عملیات معاملاتی برای بهبود سود هر معامله گر هستند. سیگنال فارکس تضمینی توصیه های معاملاتی است که سرمایه گذاران در انجام یا عدم انجام معاملات بر اساس این سیگنال ها آزادند.

سیگنال های فارکس چیست و چگونه تولید می شوند؟

سیگنال های فارکس را می توان توصیه های مفیدی نامید که به معامله گران کمک می کند فرصت های سرمایه گذاری در بازار ارز فارکس را پیدا کنند .این سیگنال ها را می توان از طریق اعلان از پلتفرم های معاملاتی یا از طریق ایمیل، پیامک یا برنامه های خارجی ارسال کرد.

هدف سیگنال‌های فارکس پیش‌بینی رفتار ارزهای مختلف موجود در بازار است و معمولاً این سیگنال ها یا توسط کارشناسان بازار فارکس و یا توسط الگوریتم های برنامه ریزی شده بای تولید سیگنال فارکس ایجاد می شوند.

سیگنال های فارکس را می توان به سه روش تقسیم کرد:

1. با توجه به قیمت ارائه دهنده 

  • سیگنال های پولی فارکس: سیگنال های فارکس پولی در ازای پرداخت حق اشتراک ارائه می شود. مزیت این نوع سیگنال ها این است که تضمین سود بهتری را ارائه می دهد و معمولا با ریسک بسیار کمتری نسبت به سیگنال های رایگان همراه است.
  • سیگنال های رایگان فارکس:این نوع سیگنال به صورت رایگان منتشر می شود، در برخی موارد ممکن است این رایگان بودن برای مدت زمان محدودی باشد (مانند پلتفرم هایی که به کاربر یک دوره آزمایشی ارائه می دهند تا بعداً خدمات را با هزینه ارائه دهند).

سیگنال های فارکس رایگان که در کانال سیگنال رایگان فارکس منتشر می شود برای سرمایه گذارانی که برای اولین بار در حال یادگیری نحوه فعالیت در فارکس هستند و به دنبال شناخت بازار هستند، یا برای سرمایه گذاران خرده فروشی که سرمایه زیادی ندارند و باید سرمایه گذاری خود را به طور کامل روی خرید و فروش متمرکز کنند بسیار مفید هستند.

2. با توجه به سطح جزئیات فروش

  • سیگنال‌های ورود به فارکس: این سیگنال‌ها به معامله‌گر می‌گویند که چه زمانی باید یک معامله را در بازار ارز باز کند. یک معامله زمانی باز می شود که افزایش یا کاهش در بازار برآورد یا پیش بینی شود، این می تواند بر اساس تصمیم کاربر کوتاه یا طولانی باشد و انتظار می رود در صورت صحیح بودن، از این نوسانات سود به دست آید. 
  • سیگنال‌های خروج فارکس: اگرچه برخی از ارائه‌دهندگان سرویس سیگنال فارکس فقط سیگنال‌های ورود را ارائه می‌کنند، اما برخی دیگر نیز سیگنال‌های خروج را نیز منتشر می‌کنند که به معامله‌گر اجازه می‌دهد معامله ای را که قبلاً باز کرده بود ببندد. دانستن زمان بستن یک موقعیت در بازار بسیار پیچیده است، زیرا چیزی که تعیین می کند که از معاملات سود یا ضرر حاصل شود همین مورد است.

3. با توجه به نحوه تولید آنها

  • سیگنال های فارکس خودکار: همانطور که در قسمت قبل اشاره شد،سیگنال های فارکس خودکار توسط نرم افزار کامپیوتری تولید می شوند و نتایج بر اساس الگوریتم های کدگذاری شده به دست می آیند. مزیت این نوع سیگنال ها عدم وجود احساسات و خطاهای انسانی در روند تجزیه و تحلیل بازار برای تولید سیگنال است.
  • سیگنال های فارکس دستی: این نوع سیگنال توسط کارشناسان بازار فارکس تولید می شود و نه توسط ربات یا نرم افزار.

ابزاری که از طریق آن می توانید سیگنال های رایگان فارکس را دریافت کنید

روش‌های مختلفی وجود دارد که می توانید بوسیله آن ها سیگنال‌های فارکس را به‌طور رایگان دریافت کنید، برای مثال صفحه رسمی یا اپلیکیشن کارگزاری که برای فعالیت در بازار ارز انتخاب کرده اید معمولا حاوی سیگنال های فارکس روزانه است،یا از طریق ایمیلی،کانال تلگرامی و واتساپ نیز می توانید سیگنال های فارکس را دریافت کنید.

چه نوع داده هایی در سیگنال های فارکس دریافت می شود؟

سیگنال‌های فارکس ارائه‌شده توسط هر کارگزار یا پلت‌فرم متفاوت است، زیرا هر کدام به تجزیه و تحلیل انسانی یا نرم‌افزاری که در تولید سیگنال نقش دارد بستگی دارد، اما به طور کلی برخی از داده هایی که مشتری هنگام درخواست هشدار یا سیگنال از کانال های مختلف دریافت می کند به شرح زیر است:

  • انواع مختلف ارزها یا دارایی هایی که سرمایه گذاری در آنها توصیه می شود، از جمله جفت ارزهای پرمعامله که عبارتند از: یورو به دلار آمریکا (EUR/USD)، دلار آمریکا به ین ژاپن (USD/JPY)، پوند انگلیس به دلار آمریکا (GBP/USD) و دلار آمریکا به فرانک سوئیس (USD/CHF) . )
  • تاریخ و ساعتی که توصیه می شود در آن عملیات در بازار ارز انجام شود.
  • مشخص سازی زمان ورود و توقف ضرر.
  • تجزیه و تحلیل و نظراتی در مورد سیگنال منتشر شده
  • و غیره

چرا هنگام معامله از سیگنال های فارکس استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه هیچ کس در 24 ساعت شبانه روز به شبکه متصل نیست به همین دلیل فرصت های زیادی برای انجام معاملات برای کسب سود در فارکس ممکن است از دست برود، با کمک سیگنال فارکس اطلاعات لازم هنگام دریافت اطلاعات در فرصت های موجود جهت کسب سود را دریافت خواهید کرد.

کانال تلگرامی سیگنال فارکس آرکا بهترین کانال تلگرامی سیگنال فارکس محسوب می شود که می توانید برای معاملات و کسب سود در بازار جهانی فارکس از سیگنال هایی که در این کانال منتشر می شود استفاده کنید.