از کجا میتوان سیگنال مطمئن فارکس گرفت؟

سیگنال‌های فارکس «پیشنهادات» یا توصیه‌هایی هستند که به شما می گویند چه زمانی چه معامله ای را در فارکس برای کسب درامد باز کنید،چه زمانی معامله را ببندید و با خرید و فروش چه نوع جفت ارزی معامله را انجام دهید.سیگنال فارکس میتواند ترکیبی از همه این موارد به علاوه تجزیه و تحلیل سیگنال باشد و یا می تواند تنها شامل یکی از این موارد باشد.

سیگنال فارکس شامل اطلاعات دقیقی است که به شما امکان می دهد بر اساس آن با کلیک یک دکمه در فارکس معامله کنید.

بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس پیشنهاداتی را در مورد سطوح توقف ضرر و کسب سود به شما ارسال می کنند که تضمین می کند سیگنال فارکس به گونه ای مدیریت می شود که خطر را تا حد امکان به حداقل برساند.منبعی که ارائه دهنده سیگنال فارکس اطلاعات خود را برای سیگنال فارکس از آن دریافت می کند معمولاً به دو صورت زیر است :

1.ارائه دهنده ممکن است یک معامله گر باتجربه فارکس باشد که به صورت فردی یا تیمی تحقیقات بازار را انجام می دهد.

2.ارائه دهنده از سیستم های معاملاتی خودکار مبتنی بر فناوری های مدرن مانند هوش مصنوعی و نرم افزار برای تولید سیگنال فارکس استفاده می کند.یعنی بوسیله الگوریتم هایی که بازار فارکس را اسکن می کنند و بدون دخالت انسان به دنبال فرصت های معاملاتی می گردند.

اشتراک سیگنال فارکس چیست ؟

اشتراک سینگال فارکس به معنای پخش سیگنال توسط ارائه دهنده سیگنال به همه مشترکینی است که در کانال،سایت یا اکانت کاربری نرم افزار سیگال فارکس عضو شده اند.در این صورت به محض اینکه ارائه دهنده سیگنال یک فرصت تجاری بالقوه را در فارکس تشخیص دهد، سیگنال را برای همه اعضایی که مشترک سرویس هستند ارسال می کند.

در بیشتر موارد، برای دریافت سیگنال های فارکس، باید هزینه ماهانه بپردازید.اما اکثر ارائه دهندگان سیگنال فارکس یک سرویس رایگان نیز برای آزمایش کاربران و اطمینان از صحت سیگنال ها به معامله گران ارائه می دهند.

اشتراک سیگنال فارکس به شما این امکان را می دهد که به راحتی در بازارهای ارز جهانی معامله کنید،به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای خرید و فروش ارز و کسب درآمد در فارکس تحلیل تکنیکال انجام دهید یا ساعت های زیادی را صرف بررسی نمودارها کنید.

در عوض، هنگامی که سیگنال فارکس را دریافت کردید، می توانید معاملات خود را بر اساس اطلاعات موجود در آن بدون هیچ تلاشی انجام دهید.

اگرچه این روش در نگاه اول آسان و روان به نظر می رسد، اما چالش اصلی یافتن یک ارائه دهنده سیگنال مطمئن فارکس است،به همین دلیل است که این پرسش که از کجا میتوان سیگنال مطمئن فارکس گرفت؟ توسط افرادی که به تازگی وارد دنیای فارکس می شوند پرسیده می شود.

امروزه وبسایت ها و کانال های زیادی ادعا می کنند که بهترین سیگنال فارکس را منتشر می کنند و زمانی که پای سرمایه شما به میان می آید ، یعنی نمی توان بدون در نظر گرفتن یک سری از نکات به این کانال ها و سیگنال هایی که منتشر می کنند اعتماد کرد  ،زیرا ممکن است سرمایه شما براحتی از دست برود.

بسیاری از معامله‌گران مبتدی امید زیادی به سیگنال‌های فارکس دارند و معتقدند که این روشی برای کسب درآمد آسان با معاملات فارکس است. اما این باور درست نیست: همه سیگنال‌های فارکس به شما اجازه کسب درآمد نمی‌دهند و متأسفانه سیگنال‌هایی نیز وجود دارند که باعث ضرر شما می‌شوند.

هیچ خدمات سیگنال فارکسی به طور 100٪ قابل اعتماد نیست زیرا ما نمی توانیم بازار فارکس را 100٪ پیش بینی کنیم.

در اولین قدم شما باید در مورد انواع سیگنال فارکس اطلاعاتی را کسب کرده باشید و کانال سیگنال رایگان فارکس را بر اساس نوع سیگنالی که می خواهید انتخاب کنید.

از کجا میتوان سیگنال مطمئن فارکس گرفت؟

کانال سیگنال فارکس آرکا ارائه دهنده بهترین سیگنال های فارکس است که می توانید برای انجام معاملات از انواع سیگنال فارکسی که به صورت روزانه توسط تیم آرکا منتشر می شود استفاده کنید.سیگنال های دقیق و مطمئن فارکس ما توسط معامله گران حرفه ای ارائه می شود که بیش از 15 سال تجربه در بازار دارند :

برای عضویت در کانال سیگنال فارکس آرکا از طریق ارسال پیام به شماره 09118956260 در واتساپ اقدام کنید.

در ادامه به نکاتی که برای انتخاب بهترین کانال سیگنال فارکس باید در نظر بگیرید اشاره می کنیم :

1.توجه به جفت ارز

دانستن اینکه چه تعداد جفت ارز توسط کانال سیگنال فارکس ارائه می شود یک جنبه ضروری است.

ارائه دهنگان سیگنال معمولاً تعداد زیادی جفت ارز را در اختیار ما قرار می دهند، اما اگر قصد انتخاب یک سیستم خوب برای دریافت سیگنال را داریم، باید بدانیم که آیا سیگنال هایی که توسط کانال منتشر می شوند اطلاعاتی را در مورد شش جفت ارز مهم در اختیار ما قرار می دهند یا نه،این 6 جفت ارز مهم عبارتند از:

یورو/دلار آمریکا
دلار آمریکا / ین ژاپن
پوند انگلیس / دلار آمریکا
دلار آمریکا / فرانک سوئیس
EUR/JPY
دلار آمریکا / دلار کانادا

علاوه بر شش جفت ارز ذکر شده در بالا، بسیار خوب است که در مورد سایر جفت‌ها در سیستم ارائه دهنده سیگنال اطلاعاتی به شما داده شود.

  1. مدت زمان سیگنال ها

جنبه دیگری که هنگام انتخاب بهترین سیستم بهترین کانال سیگنال فارکس باید در نظر داشته باشیم به مدت زمان این سیگنال ها یا هشدارهای معاملاتی مربوط می شود.

هنگامی که در بازار فارکس معامله می کنید، داشتن سیگنال هایی که امکان به دست آوردن اطلاعات را در بازه های زمانی مختلف ارائه می دهد بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید استراتژی های مختلف فارکس مانند معاملات بلندمدت یا کوتاه مدت را پیاده سازی کنید.

به همین دلیل، بهترین سیگنال‌ها آنهایی هستند که داده‌های مربوط به بازار را در عرض چند دقیقه، روز یا حتی هفته ارائه می‌دهند تا بتوانیم استراتژی خود را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنیم.

  1. ابزار اضافی

علاوه بر تمام مواردی که ذکر کردیم، هنگامی که تصمیم می گیریم یک سیستم سیگنال خاص را برای معامله در بازار فارکس انتخاب کنیم، باید ابزارهای اضافی را که منتشر کننده سیگنال در اختیار ما قرار می دهد در نظر بگیریم.

اگرچه خود سیگنال ها اطلاعات مفیدی را در اختیار ما قرار می دهند تا بتوانیم به طور مناسب در جفت ارزها سرمایه گذاری کنیم،اما همیشه بهتر است که به ابزارهای تحلیل بازار دیگری نیز برای کسب اطلاعات دقیق تر دسترسی داشته باشیم.

سیگنال‌های فارکس همیشه باید با ابزارهای تحلیل فنی موجود یا گزارش‌های دارایی ما در بازار همراه باشند.

به همین ترتیب، برای کارشناسان نیز مهم است که برخی از سیگنال‌ها را پردازش کرده و به ما توصیه کنند، نه تنها بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق این ابزار، بلکه با در نظر گرفتن تجربه خود در بخش مالی.

  1. دقت سیگنال های معاملاتی فارکس

همچنین مهم است که در تمام سیگنال‌هایی که دریافت می‌کنیم، بتوانیم اطلاعاتی در مورد اثربخشی و دقت این هشدارها به دست آوریم.

در بسیاری از موارد، هم کارگزاران و هم ارائه دهندگان سیگنال، این اطلاعات را در صفحات وبسایت خود قرار می دهند، به طوری که ما می توانیم از قبل عملکرد آن سیگنال ها را در تراکنش هایی که می توانیم بعدا انجام دهیم، مشاهده کنیم.

با این حال، نباید فراموش کنیم که کارگزاران امکان استفاده از این سیگنال ها را به عنوان آزمایش به ما می دهند تا با سیستم آشنا شویم و نحوه استفاده از آن را بعد از مدت زمان مشخص شده یاد بگیریم. به طور معمول اغلب ارائه دهندگان سیگنال فارکس ، یک دوره آزمایشی هفت تا 14 روزه را به کسانی که می خواهند کارایی سیگنال های فارکس یک کانال یا سیستم را مورد سنجش قرار دهند ارائه می دهند.

شما می توانید با یک حساب آزمایشی در فارکس ، از این سیگنال ها استفاده کنید تا میزان کارکرد سیگنال ها را ارزیابی کرده و در صورت اطمینان از مطمئن بودن سیگنال از آن ها برای انجام معاملات واقعی استفاده کنید.

  1. سیستم های مختلف اطلاع رسانی

علاوه بر این، یکی دیگر از جنبه هایی که برای انتخاب تولید کننده سیگنال مطمئن فارکس یا خرید سیگنال فارکس باید در نظر بگیرید این است که بررسی کنید کانال منتشر کننده سیگنال ، توصیه ها را توسط چه ابزارهایی در اختیار ما قرار می دهد.

اگرچه می‌توانیم از طریق خود سایت به سیگنال ها دسترسی داشته باشیم، اما برای اطلاع به موقع از هر سیگنال ، بهتر است سیگنال ها به صورت پیامک یا در کانال تلگرام و واتساپ منتشر شوند تا در سریع ترین زمان از انتشار این سیگنال ها اطلاع پیدا کنیم.

نتیجه‌گیری :

سیگنال‌های فارکس می‌توانند منبع ارزشمندی برای معامله‌گران باشند، اما باید با احتیاط از آنها استفاده کرد. در حالی که سیگنال‌های رایگان می‌توانند حس جهت‌گیری و راهنمایی را ارائه دهند، ممکن است به اندازه سیگنال‌های پولی قابل اعتماد نباشند.

وقتی می خواهید وارد معاملاتی شوید که سرمایه خود را خرج آن کنید ، بهتر است از سیگنال های یک منبع قابل اعتماد استفاده کنید،برای این منظور باید قبل از استفاده از سیگنال ها از پیشینه و سوابق ارائه دهنده سیگنال مطمئن فارکس  آگاه باشید. مهم است به خاطر داشته باشید که هیچ سیگنالی 100% دقیق نیست و معامله گران موفق همیشه سیگنال ها و استراتژی های مختلف را برای تصمیم گیری در مورد معاملات ترکیب می کنند.