انواع اپلیکیشن های فارکس و بازار فارکس - اپلیکیشن سیگنال فارکس

اگر می‌خواهید در بازار ارز فارکس فعالیت و کسب درآمد کنید،نیاز دارید تا از هر ابزاری که موفقیت و کار شما را در حوزه معاملات فارکس آسان تر می کند استفاده کنید ، اپلیکیشن های فارکس یکی از این ابزارها به شمار می آیند که استفاده از آن ها سبب می شود در هر کجا که باشید به بازارهای فارکس به صورت 24 ساعته دسترسی داشته باشید.

یعنی تنها با گوشی خود می توانید به وسیله این اپلیکیشن ها سیگنال های فارکس را دریافت کنید ، معاملات را باز کرده یا ببندید و غیره. بسته به اپلیکیشنی که انتخاب می‌کنید، ممکن است به ابزارهای تحلیل تکنیکال و بنیادی، تسهیلات واریز و برداشت و امکان تنظیم هشدارهای قیمت در زمان واقعی نیز دسترسی داشته باشید.

یافتن اپلیکیشنی که به بهترین نحو نیازهای شما را در حوزه فارکس برآورده کند می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا صدها برنامه فارکس در بازار وجود دارد.به عنوان مثال، باید نوع جفت ارز، کارمزد سرمایه گذاری و کمیسیون موجود در اپلیکیشنی که قرار است استفاده کنید را بررسی کنید. همچنین باید ببینید که آیا روش پرداخت مورد نظر شما توسط اپلیکیشن پشتیبانی می‌شود یا خیر.

در این راهنما، به معرفی انواع اپلیکیشن های فارکس و بازار فارکس خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن های فارکس کدامند و بهترین اپلیکیشن فارکس چیست؟

نرم افزار فارکس یک برنامه معاملاتی است که از طریق تلفن همراه در دسترس است و معامله گر می تواند از طریق این برنامه علاوه بر تجزیه و تحلیل بازار از طریق نمودار، سفارشات معاملات، خرید و فروش را نیز در حساب معاملاتی خود در شرکت معاملات ارزی و معاملات سهام انجام دهد.

اغلب اپلیکیشن های فارکس سیگنال فارکس رایگان را نیز ارائه می دهند،سیگنال هایی که اپلیکیشن های فارکس منتشر می کنند بیشتر از نوع سیگنال لحظه ای فارکس است.

در اپلیکیشن های فارکس علاوه بر معاملات ، امکان پیگیری مستقیم اخبار و رویدادهای اقتصادی نیز وجود دارد.،امروزه می توانید از طریق اپلیکیشن های فارکس به هر آنچه برای معاملات در فارکس نیاز دارید دسترسی داشته باشید و تنها کاری که باید انجام دهد این است که یکی از اپلیکیشن های فارکس را روی گوشی خود نصب کنید و به اینترنت متصل باشید.

برخی از نرم افزارهای فارکس خدمات حرفه ای ارائه می دهند که کمک زیادی به صرفه جویی در زمان و تلاش برای معامله گران و سرمایه گذاران کرده و به آنها اجازه می دهد تا کارهای دیگر خود را بدون نیاز به اختصاص زمان زیادی برای فرآیند معاملات انجام دهند، بنابراین فرآیند انتخاب بهترین اپلیکیشن فارکس برای انجام معاملات ارزی از طریق تلفن همراه بسیار مهم است، زیرا می تواند به شما در دستیابی به سود بیشتر و جلوگیری از اتلاف وقت کمک کند.

انواع اپلیکیشن های فارکس

بسیاری از اپلیکیشن های فارکس در بازار وجود دارد که امکان خرید، فروش و معامله از طریق تلفن همراه را در اختیار شما قرار می دهد که به عنوان یک پلتفرم معاملاتی عمل می کند و همچنین اپلیکیشن سهام که به شما کمک می کند بهترین سهام را برای معامله انتخاب کرده و برای سرمایه گذاری سهام مناسب را تجزیه و تحلیل کنید ، علاوه بر اپلیکیشن های معاملات ارزی که به شما توصیه های مستقیم فارکس برای بازار معاملات ارزی را ارائه می دهد ، اپلیکیشن های فارکس خاصی نیز وجود دارند که دوره های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد.

برخی از این اپلیکیشن ها رایگان هستند و برای استفاده از برخی دیگر باید مبلغ مشخصی را بپردازید. بهترین اپلیکیشن فارکس به معامله گر کمک می کند تا بهترین سهام را برای معامله تجزیه و تحلیل و فیلتر کند و از اخبار فارکس و تحلیل های فنی بازار نیز اطلاع پیدا کند.

مراحل استفاده از اپلیکیشن های فارکس

برای استفاده از اپلیکیشن های فارکس بر روی تلفن همراه خود، اولین قدم داشتن یک تلفن همراه هوشمند است،علاوه بر این باید تلفن همراه به اینترنت متصل باشد، پس از آن وارد اپل استور یا گوگل پلی می شوید و سپس اپلیکیشن معاملاتی مورد علاقه خود را جستجو می کنید و سپس اپلیکیشن مورد نظر را روی گوشی خود نصب می کنید.

سپس تنها کاری که برای استفاده از نرم افزار فارکس باید انجام دهید ورود به برنامه است که معمولاً از شما می خواهد شماره تلفن، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید، سپس پس از پر کردن اطلاعات مورد نیاز ، می توانید از برنامه فارکس استفاده کنید.

بعد از اینکه وارد اپلیکیشن فارکس شدید، تمامی مزایای اپلیکیشن برای شما نمایان می شود و این در صورتی است که اپلیکیشن فارکس رایگان باشد، اما در صورت پولی بودن اپلیکیشن فارکس، ابتدا باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید.

مزایا و ویژگی های برنامه های فارکس

گسترش اپلیکیشن‌های معاملاتی موبایل در دوره اخیر بسیار رایج است، زیرا امروزه تلفن‌های هوشمند جایگزین کامپیوتر و لپ‌تاپ شده‌اند و امروزه معامله‌گران زیادی وجود دارند که تنها برای اطلاع از هر آنچه که در فارکس می‌گذرد، به اپلیکیشن‌های معاملاتی فارکس روی می آورند.

توسط نرم افزار یا اپلیکیشن فارکس می توانید بسیاری از کارهای ضروری که برای انجام معاملات فارکس نیاز دارید را انجام دهید ، مانند :

  • نظارت بر عملکرد معاملات تجاری خود
  • تحلیل فنی بازار معاملات ارز و سهام
  • شروع معاملات یا بستن معاملات
  • معاملات اسکالپینگ خیلی سریع
  • با اپلیکیشن فارکس خیلی سریع از هر کجا و در هر زمان می توانید از اخبار فارکس و وضعیت ارزها مطلع شوید

بهترین اپلیکیشن های فارکس

اپلیکیشن FXTM Trader

FXTM یک نرم افزار معاملاتی است که بازار فارکس را در دستان شما قرار می دهد، جایی که می توانید با انتخاب معامله بر روی بیش از 250 ابزار مالی، از تجارت در بازارهای مالی جهان در نوک انگشتان خود در حالی که در راه رفتن یا بازگشت از محل کار خود هستید، لذت ببرید.

بازارهای جهانی هرگز از حرکت باز نمی ایستند و معامله گران نیز همینطور. با اپلیکیشن فارکس FXTM، می‌توانید معاملات را در چند ثانیه باز و بسته کنید، به قیمت‌های مستقیم برای مشتریان دسترسی داشته باشید، حساب‌های معاملاتی خود را مدیریت کنید و در هر زمان و هر مکان یک قدم جلوتر از بازارها بمانید.

امروز می توانید یکی از جدیدترین و بهترین اپلیکیشن های معاملاتی موجود در بازار را دانلود کنید. برنامه FXTM Trader به سادگی به شما پیشنهاد می کند که تجربه تجارت خود را متحول کنید . مهم ترین موردی که می توان در هنگام دانلود اپلیکیشن معاملاتی FXTM Trader از آن بهره برد و به دست آورد به شرح زیر است . :

دسترسی به مجموعه ابزارهای معاملاتی FXTM

امکان تجارت انواع ارزها

معاملات CFD سهام بر روی سهام 180 شرکت بزرگ

CFD بر روی کالاها، از جمله نفت خام برنت بریتانیا (نقطه ای) و WTI ایالات متحده (نقطه ای) و همچنین گاز طبیعی ایالات متحده (نقطه ای)

معاملات CFD بر روی شاخص ها

CFD روی ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین

تجارت فلزات گرانبها مانند تجارت طلا و نقره

دسترسی به نرخ ارز زنده 24 ساعت شبانه روز/5 روز هفته

کنترل کامل حساب معاملاتی و پیگیری معاملات با جزئیات مربوط به موجودی، حاشیه، سود و موارد دیگر

واریز و برداشت وجوه حساب و کنترل کامل بر حساب های معاملاتی

امکان باز کردن، بستن و اصلاح معاملات در چند ثانیه

امکان معامله در چندین دستگاه: می توانید معاملات را روی رایانه خود باز کرده و آنها را از طریق تلفن خود ببندید.

امکان بهره مندی از ابزارهای نموداری پیشرفته و محبوب ترین اندیکاتورها به طوری که در عین آگاهی کامل از تمامی اطلاعات معامله کنید.

امکان فعال کردن معاملات با یک کلیک برای خرید و فروش سریعتر

اپلیکیشن FXTM Trader را می توانید از طریق اپ استور و Google Play دانلود کنید و با بازکردن یک حساب آزمایشی به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن فارکس متاتریدر 4

متاتریدر 4 یکی دیگر از اپلیکیشن های فارکس است که تمام ابزارها و منابع مورد نیاز برای مشاهده و تجزیه و تحلیل قیمت ها و انجام معاملات را در اختیار شما قرار می دهد.اپلیکیشن متاتریدر شامل حدود 50 شاخص و ابزار مختلف برای تجزیه و تحلیل فعالیت های بازار است که به شناسایی روندها و اشکال نمودارها و همچنین نقاط ورود و خروج معاملات کمک می کند.

این نرم افزار همچنین شامل تمام عملکردهای لازم برای تجارت بوده و امکان دسترسی به معاملات را در هر زمان فراهم می کند که باعث می شود معامله گران انعطاف پذیری داشته باشند تا فعالیت های خود را بدون هیچ مشکل یا مانعی ارائه دهند.

اپلیکیشن فارکس متاتریدر 5

نسخه جدید و بهبود یافته متاتریدر،تمام ویژگی‌های برنامه قبلی را شامل می‌شود، بنابراین معامله‌گران آن را یک پلتفرم چند دارایی می‌دانند که در آن به تعداد زیادی ابزار دسترسی دارند که به آنها راحتی زیادی در معامله می‌دهد.

این اپلیکیشن پشتیبانی از هجینگ و خرید عمیق و همچنین تحلیل حرفه ای را از طریق چندین عنصر و اندیکاتور ارائه می کند و شامل یک سیستم امنیتی حرفه ای می باشد.

این اپلیکیشن همچنین از طریق تلفن های هوشمند گزینه های متعددی را در اختیار معامله گران قرار می دهد، به عنوان مثال، گزینه MT5 را در اختیار کاربران قرار می دهد که به آنها امکان دسترسی به داده های اخیر در بازار، آخرین اخبار و تمام عملکردهای اساسی تجارت و سایر خدمات را می دهد.

نرم افزار سیگنال فارکس ساعت فارکس (Forex Hours)

اپلیکیشن ساعت فارکس یک نرم افزار عالی از CodingTrader است که یک نمای کلی از بازارهای فارکس در سراسر جهان و زمان محلی ارائه می دهد.به وسیله این اپلیکیشن می توانید دریابید که بازار در هر کشور و منطقه زمانی چه ساعتی شروع می شود.

این برنامه همچنین به معامله گران دانش جامعی از زمان مناسبی که در آن بزرگترین معاملات انجام می شود، یعنی زمان اوج، به منظور بهره مندی از نقدینگی افزایش یافته می دهد.

اپلیکیشن Binance 

Binance اپلیکیشن دیگری است که افراد زیادی در بازار فارکس از آن استفاده می کنند.این اپلیکیشن طیف گسترده ای از انواع جفت ارزها،سهام، ETF، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و موارد دیگر را ارائه می دهد. اگر نیاز به استفاده از برنامه‌ای دارید که در آن می‌توانید جفت ارزهای اصلی و همچنین جفت ارزهای کوچک‌تر را پیدا کنید، بایننس ممکن است برای شما مناسب باشد. این برنامه نیز مانند اکثر اپلیکیشن های فارکس برای آیفون و دستگاه های اندرویدی موجود است.

Binance یک حساب آزمایشی با سرمایه مجازی غیر معتبر 5000 دلاری را به شما ارائه می دهد که می توانید برای آزمایش چگونگی کار با قسمت های مختلف این اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن سیگنال فارکس

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، اپلیکیشن های فارکس امکانات و گزینه های زیادی را پیش روی معامله گران قرار می دهند ،یکی از این ویژگی های اپلیکیشن های فارکس،ارائه سیگنال فارکس است.به طور کلی سیگنال فارکس توصیه های خرید و فروش جفت ارزها در یک زمان خاص است.

مزایای اپلیکیشن سیگنال فارکس :

صدور و دریافت سیگنال های معاملاتی از طریق اینترنت
به روز رسانی مداوم سیگنال های مربوطه
تجزیه و تحلیل نمودار سیگنال برای 12 جفت ارز اصلی و 10 ابزار معاملاتی، از جمله شاخص های نفت، طلاو..
ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بازار و شدت نوسانات بازار به کاربر

اپلیکیشن های زیادی برای سیگنال فارکس وجود دارند که تقریبا همگی آن ها در یک سطح قرار دارند ، بهترین اپلیکیشن های سیگنال فارکس عبارتند از :

  • اپلیکیشن MT5 و MT4
  • اپلیکیشن Naga Markets
  • اپلیکیشن Signal Start
  • اپلیکیشن Pips Alert