تیم حرفه ای تحلیل طلا فارکس - تحلیل روزانه اونس طلا

زمانی که قصد کسب سود از نوسانات قیمت طلا یا سرمایه گذاری روی طلا در فارکس را دارید ، به تحلیل روزانه اونس طلا یا بهترین کانال تحلیل طلا و همچنین سیگنال اونس طلا نیاز خواهید داشت.

طلا قدیمی ترین روش مبادله در جهان است. طلا با ظاهری درخشان و براق ، نه تنها از نظر بصری جذاب است ، بلکه کاربردهای استثنایی نیز دارد. طلا هم به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و هم به عنوان یک سرمایه گذاری کوتاه مدت در مواقع عدم اطمینان یا اضطراب در بازارها در نظر گرفته می شود. بنابراین قیمت طلا معمولاً در زمان عدم قطعیت سیاسی یا اقتصادی نوسانات بیشتری را نشان می دهد زیرا سرمایه گذاران تقاضای طلا را به دلیل مقبولیت جهانی افزایش می دهند.

طلا یک عنصر شیمیایی است که به شکل یک فلز نرم و زرد رنگ در می آید. با دوام و مقاوم در برابر اکثر اسیدها و در عین حال چکش خوار است. این ویژگی ها به این معناست که در دندانپزشکی و صنایع الکترونیک بسیار مورد تقاضا است ، در حالی که کمیاب است و از طرفی تقاضای دائمی برای جواهرات طلا وجود دارد.

چرا طلا یک سرمایه گذاری جذاب در فارکس محسوب می شود؟

دلیل جذابیت طلا برای سرمایه گذاران نحوه حفظ ارزش آن در بازه های زمانی طولانی است. یک اونس طلا امروزه تقریباً همان ارزشی را دارد که در 2500 سال پیش داشت،بنابراین به ما این ایده را می دهد که طلا فلزی ضد تورم است.

بر خلاف ارزها ، ارزش طلا به قول شخص دیگری برای پرداخت بستگی ندارد و به خودی خود ارزشمند است.یک فاجعه مالی یا سایر فاجعه ها می تواند ارزش همه ارزهای اصلی ملی را از بین ببرد ، اما طلا در عوض به عنوان پرداخت کالا و خدمات به طور جهانی قابل قبول خواهد بود.

اما به یاد داشته باشید ، مانند همه سرمایه گذاری ها ، ارزش هر دارایی می تواند کم و یا زیاد شود. قیمت طلا در طول این دو هزار و نیم هزاران بار کاهش یافته است و این کاهش گاهی بسیار چشمگیر بوده است. همچنین ، برخلاف سود سهام پرداخت شده برای سهام و اوراق قرضه ، طلا هیچ درآمدی ندارد. برای دارندگان طلای فیزیکی ، حتی ممکن است هزینه هایی را در قالب تامین امنیت و بیمه ایجاد کند.

طلا نقدشوندگی بالایی دارد و به دلیل موقعیت منحصر به فرد خود در سیستم های اقتصادی و سیاسی جهان ، تقریباً در همه محیط ها ، نقدینگی بالا و فرصت های عالی برای سودآوری ارائه می دهد،به خصوص در بازار فارکس.

چندین عامل مهم بر قیمت طلا تأثیر می گذارند که تیم حرفه ای تحلیل طلا فارکس آرکا که تحلیل اونس طلا را ارائه می دهد ، این عوامل را در نظر میگیرد:

میزان تورم در اقتصاد جهانی: تورم (وقتی قیمت کالاها و خدمات رو به افزایش است) باعث می شود پول نسبت به طلا کمتر ارزش داشته باشد ، بنابراین قیمت طلا بالا می رود. تورم (وقتی قیمت کالاها و خدمات در حال کاهش است) تأثیر عکس دارد ، بنابراین ارزش پول نسبت به طلا و قیمت طلا کاهش می یابد.

دلار آمریکا : با توجه به قیمت طلا در دلار آمریکا ، هرگونه نوسان در قیمت دلار می تواند روی قیمت طلا نیز تاثیر گذار باشد.

وضعیت اقتصاد جهان و روابط بین الملل: طلا در زمان مشکلات و عدم اطمینان به عنوان یک دارایی امن در نظر گرفته می شود ، بنابراین قیمت ها با افزایش تقاضا افزایش می یابد. وقتی رفاه و آرامش نسبی وجود داشته باشد ، با کاهش تقاضا ، قیمت کاهش می یابد. این امر از اواخر دهه 1980 تا قرن حاضر مشاهده شد.

اکتشافات جدید : عرضه طلا محدود است ، بنابراین سرانجام فعالیت های جدید استخراج طلا دیگر سودآور نخواهد بود. با این حال ، در حال حاضر ، معدن هنوز 75 درصد از کل ذخایر طلا را به خود اختصاص می دهد. بنابراین ، هرگونه کشف جدیدی از طلا در دسترس بودن فلز را افزایش می دهد و قیمت ها را برای کوتاه مدت افزایش می دهد.

عوامل دیگر : بانک های مرکزی بازیگران بزرگی در بازار شمش هستند و اگر بخشی از ذخایر خود را بفروشند ، همانطور که در پایان دهه 1990 اتفاق افتاد ، می تواند قیمت طلا را کاهش دهد. اگر ذخایر طلای خود را افزایش دهند ، قیمت طلا افزایش می یابد.

اگرچه طلا به طور کلی یک ارز نیست ، اما اغلب به عنوان ارزها مورد توجه و معامله قرار می گیرد ، به ویژه در محیط تجارت الکترونیکی مدرن.
طلا با دلار آمریکا همبستگی اولیه دارد و معمولاً هنگامی که دلار علائم ضعف خود را نشان می دهد ، به عنوان یک ابزار حفاظتی جایگزین مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از ویژگی های اساسی قیمت طلا این است که با AUD نیز همبستگی مثبت بالایی دارد. دلیل این امر این است که استرالیا سومین تولید کننده بزرگ طلا در جهان است. در نتیجه ، هر زمان که قیمت طلا افزایش یا کاهش می یابد ، استرالیا نیز وارد بازی می شود.

چگونه می توان طلا را معامله کرد؟

معامله قرارداد تفاوت (CFD) بر روی طلا پیچیده نیست. با خرید یا فروش یک CFD طلا در پاسخ به یکی از سیگنال های طلا فارکس ، شما در حرکت قیمت این فلز گرانبها بدون داشتن مالکیت فیزیکی آن شرکت می کنید. این معامله دقیقاً مانند یک جفت ارز معامله می شود.

تنها تفاوت این است که شما در برابر دلار آمریکا طلا می خرید یا می فروشید. نماد CFD طلا معمولاً XAU/USD است. XAU جزء طلا و جزء دلار آمریکا است. هنگامی که معتقد هستید قیمت طلا کاهش می یابد ، می توانید این “جفت” را بفروشید و هنگامی که فکر می کنید قیمت طلا افزایش می یابد ، می توانید آن را خریداری کنید.

چه چیزی نرخ ارز XAU/USD را تعیین می کند؟

بسیاری از عوامل اقتصادی بر قیمت معاملات طلا تأثیر می گذارد که شامل نرخ بهره ، تورم ، عرضه و تقاضای طلا ، ارزش دلار آمریکا و معاملات بزرگ طلا توسط بانک های مرکزی است.

سیاست های پولی فدرال رزرو ایالات متحده: فدرال رزرو عرضه پول را در بازار کنترل می کند تا اقتصاد را در مسیر خود نگه دارد. سیاست دوش که به سیاست انبساطی نیز معروف است ، ارز را تضعیف می کند. در مقابل ، سیاست پولی سختگیرانه (سیاست انقباضی) باعث تقویت ارز ، دلار آمریکا می شود.

رویدادهای اقتصادی: هرگونه تحرک در رویدادهای اقتصادی ایالات متحده ، نرخ ارز را تعیین می کند. مهمترین رویدادهای اقتصادی شامل تولید ناخالص داخلی ، تغییر اشتغال ، تولید صنعتی و شاخص قیمت مصرف کننده است. داده های بهتر از پیش بینی تقاضا را افزایش داده و بر ارزش دلار آمریکا تأثیر می گذارد و باعث کاهش نرخ ارز XAU/USD و بالعکس می شود.

طلا و دلار: از آنجا که طلا بیشتر به دلار آمریکا قیمت گذاری می شود ، تا حد زیادی با دلار رابطه معکوس دارد. هنگامی که دلار در برابر سایر ارزها تضعیف گسترده ای داشته باشد ، این ارزها به طور خودکار قدرت خرید طلا بیشتری خواهند داشت (به طور مستقیم از آنجا که طلا به دلار قیمت گذاری می شود). تأثیر این امر این است که تقاضا برای طلا افزایش می یابد ، که به نوبه خود قیمت طلا را تا جایی افزایش می دهد که به تعبیر موقت به تعادل برسد.
اعلان های سیاسی و بلایای طبیعی – علاوه بر رویدادهای اقتصادی برنامه ریزی شده ، انتخابات سیاسی ، سیستم های جدید ، جنگ ها ، حوادث تروریستی و بلایای طبیعی و غیره ، همه می توانند تغییرات شدید در XAU/USD ایجاد کنند.

تیم حرفه ای تحلیل طلا فارکس – تحلیل روزانه اونس طلا

تیم تحلیل طلا فارکس آرکا ، به طور روزانه بهترین سیگنال اونس طلا را ارائه می دهد.بهترین سیگنال طلا با محدود کردن ریسک ، شما را در معاملات طلا پیش برده و سود شما را از این معاملات به حداکثر می رساند.

گروه تلگرامی آرکا دقیق ترین سفارشات محدودیت خرید/فروش برای معاملات لحظه ای طلا را شناسایی و منتشر می کند.

نتیجه :

استفاده از ارائه دهندگان سیگنال طلا فارکس یک روش هوشمند برای معامله گران است. این امر آنها را قادر می سازد تا به گزارش های دقیق ، تجزیه و تحلیل عمیق و به روزرسانی منظم بازار طلا دسترسی داشته باشند. با این حال ، برای شما به عنوان یک معامله گر بسیار مهم است که ارائه دهنده سیگنال های طلا فارکس را که مناسب است انتخاب کنید. این لیست از “بهترین سیگنال های طلا فارکس و ارائه دهندگان معاملات طلا” پس از بررسی دقیق سیگنال ها ، استراتژی معاملاتی ، تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها ، خدمات به مشتریان ، فراوانی سیگنال ها ، راهنمایی های مدیریت ریسک و پول و ارزش پول ، با دقت انتخاب شده است.توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری ، تحقیق و مقایسه جامعی را انجام دهید.