نقاط کلیدی خرید و فروش اونس طلا در بازار فارکس

تجارت کالا به خصوص طلا بخشی عادی از معاملات فارکس است. طلا نسبت به تجارت جفت ارزهای سنتی فارکس فرصت های بیشتری برای سود معاملاتی ارائه می دهد . معامله گرانی که چند صد یا چند هزار دلار دارند می توانند با استفاده از کارگزاران فارکس/CFD که خدمات معاملاتی طلا را ارائه می دهند، قیمت طلا را به روشی کارآمد و امکان پذیر به صورت آنلاین معامله کنند.

شایان ذکر است که در معامله طلا از طریق به کارگیری روش های تحلیل تکنیکال سود بهتری نسبت به آنهایی که با تحلیل فاندامنتال فیلتر می شوند به دست می آید،با خرید و فروش اونس طلا می توانید از خرید و فروش یکی ازگرانبهاترین فلزات جهان در فارکس کسب سود کنید.

یک اونس طلا» به‌معنی طلایی یک‌تکه یا ساچمه با وزن یک اونس تروا و با خلوص ۹۹٫۹۹٪ (۲۴ عیار) است.

چرا تجارت طلا در فارکس سرمایه گذاری خوب و امنی است ؟

محافظت در برابر تورم : در معاملات طلا ، ارزش طلا با افزایش هزینه های زندگی افزایش می یابد، به این معنی که ابزاری برای محافظت در برابر تورم است. اگر نگاهی اجمالی به تاریخچه بازار سهام آمریکا بیندازید، خواهید دید که در زمان تورم بالا، میانگین صنعتی داوجونز کاهش یافته است، در حالی که قیمت طلا اگر بالاتر از حد معمول نباشد، ثابت مانده است.

بر این اساس، هرکسی که نگران تأثیر تورم بر بازده سرمایه‌گذاری خود است، باید سرمایه‌گذاری در طلا را در نظر بگیرد.

2.  تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری : هر مشاور مالی حرفه ای به شما می گوید که داشتن لیست متنوعی از دارایی ها در سرمایه گذاری در فارکس بسیار مهم است. اگرچه برخی افراد بر این باورند که تنوع تنها زمانی اهمیت دارد که به شکل ترکیبی از سهام، اوراق قرضه، قراردادهای مابه‌التفاوت یا ارز باشد، اما تجارت طلا راهی عالی برای افزودن بعد جدیدی به سبد سرمایه‌گذاری است.

3.  طلا در برابر بحران های ژئوپلیتیک مصون است: اگرچه ارزش ارز و قیمت سهام بر اساس فضای سیاسی در یک کشور خاص در یک زمان خاص در نوسان است،اما تجارت طلا نشان داده است که در برابر چنین تغییرات قیمتی چشمگیری همیشه مقاومت کرده است که آن را به گزینه ای قوی و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. برای هر کسی که نگران است ارز کشورش در خطر باشد و همچنین برای کسانی که نگران هستند که ارزش پولشان به هر دلیلی در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند از دست برود،پیشنهاد خرید طلا می شود.

4.  تولید محدود ارزش را افزایش می‌دهد : برخلاف ارزها، که مقامات دولت با پمپاژ پول بیشتر بلافاصله در تعیین ارزش ارز مداخله می‌کنند، تولید طلا فرآیندی خسته‌کننده است که ممکن است سال‌ها طول بکشد. به همین دلیل، هر چند سال یک بار شاهد پیشی گرفتن تقاضای جهانی از عرضه هستیم که منجر به افزایش ارزش طلا می شود.

5.  طلا نگهدارنده ارزش است : حتی نگاهی گذرا به الگوهای بازار نشان می دهد که همه ارزها در مقطعی به شدت سقوط کرده اند و همچنین بازارهای سهام جهانی نیز سقوط کرده اند. با این حال، طلا فلزی است که ارزش خود را برای هزاران سال حفظ کرده است.طلا از زمان های گذشته با ارزش تلقی می شد و تا این زمان نیز همین گونه باقی مانده است. اگرچه قیمت طلا همیشه بالا نمی رود، اما هرگز مانند همه ارزهای اصلی در طول تاریخ، از جمله دلار آمریکا، کاهش درازمدت ارزش را تجربه نکرده است. به همین دلیل و دلایل دیگر، تجارت طلا روز به روز محبوب تر می شود.

سیگنال اونس طلا چیست؟

سیگنال اونس طلا توصیه هایی برای خرید و فروش طلا در فارکس برای کسب سود است که توسط کانال سیگنال طلا منتشر می شود.اونس طلا یکی از واحدهای اندازه گیری جرم است که در تعدادی از سیستم های مختلف واحد اندازه گیری استفاده می شود و برابر با 28.349523125 گرم است. اما برای اونس به عنوان واحد اندازه گیری فلزات گرانبها برابر با 31.1034768 گرم است که به آن اونس تروی می گویند و در حال حاضر به عنوان واحد وزنی پایه طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها استفاده می شود.

عیار یک اونس طلا 24 عیار است و کمتر از آن نیست، همانطور که یک اونس طلا خالص ترین عیار طلا محسوب می شود که 24 عیار است، بنابراین اونس 22 عیار، 21 عیار و 18 عیار وجود ندارد.

اونس می تواند اشکال مختلفی داشته باشد که مهمترین آنها سکه های طلا با وزن (1) اونس هستند که عمدتاً برای پس انداز و سرمایه گذاری طراحی شده اند و همچنین اونس  هایی که توسط برخی از ضرابخانه های ملی در پاریس، استرالیا، کانادا و …سایرین که اشکال مختلف هندسی و  اونس دارند به صورت مکعبی ساخته می شود و در بسیاری از کشورها تولید می شود و اغلب نمادهای مهم کشوری که در آن صادر می شود روی آن حکاکی شده است.

برای تجارت فعال و سودآور طلا در بازار فارکس ، نیاز به سیگنال های اونس طلا فارکس اجتناب ناپذیر است ، به خصوص اگر با بازار فارکس به خوبی آشنایی ندارید ، سیگنال های اونس طلا کانال تلگرامی آرکا می تواند کسب سود از معامله طلا در فارکس را برای شما تضمین کند.

نقاط کلیدی خرید و فروش اونس طلا در بازار فارکس به شما می گوید که در چه زمانی و چه نقطه ای از قیمت طلا باید طلا را خرید و فروش کنید تا سود بدست آورید.

برای دریافت نقاط کلیدی خرید و فروش اونس طلا در بازار فارکس و سیگنال طلا فارکس تنها کافی است از طریق شماره 09118956260 در واتساپ با ما در ارتباط باشید.